dimecres, 17 d’octubre del 2012

Qui ets, tu?

Benvolguts,

Avui hem fet tota la meva classe l'exposició oral i individual d'un treball de l'assignatura de COED. El títol del treball és "Qui ets, tu?" i consisteix en fer una descripció d'algú del grup-classe.

La fotografia que he fet servir és aquesta:


Bé, havíem de posar un títol a la imatge i el que jo vaig escollir va ser: "Somriu i amaga". La persona que vaig descriure és la meva companya Laura Aparici, la qual és una noia molt simpàtica, alegre i generosa. Però, per altra banda, em dóna la sensació de que mostra aquesta cara molt simpàtica a tothom que l'envolta tot i que en realitat, darrera de tot això hi ha una tristesa molt profunda que de tant en quant surt a la llum. Vaig voler expressar que no tothom sembla tot el que es veu a ull, sinó que hi ha persones que es mostren molt fortes i rialleres, tal com la Laura, però que en el fons tenen més problemes del que ens pensem tot i que els hi costi explicar-los.


Finalment, us convido a que veieu l'entrada de la Carlota Esteban, una companya de classe, sobre la seva exposició, ja que em va sorprendre molt que parlés de mi. Espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada