dijous, 13 de desembre del 2012

Recitació d'un poema























Elogi dels diners, d'Anselm Turmeda va ser el poema que vaig recitar a una de les sessions de COED. Un cop feta la recitació, vaig veure un vídeo que m'havia fet una companya de classe i vaig poder omplir aquest formulari, que és una autoavaluació que m'ha permès veure els meus errors per tal de poder modificar-los.


Elecció del text
He escollit un poema titulat Elogi dels diners, d'Anselm Turmeda. La meva prioritat no va ser aquest poema, el tenia com a segona opció ja que m'inspirava confiança gràcies a les classes de literatura d'un professor a batxillerat. 

Expressió oral
Potser hauria de vocalitzar més del que ho he fet, tot i que jo cregui que he vocalitzat molt, ja que el català m'inspira molta menys confiança a l'hora d'expressar-me i parlar.

Mirada
Tot i que el que em va millor és mirar a les persones que m'inspiren més confiança, en el vídeo es veu com he intentat mirar d'una banda a una altra per tal de donar importància a tothom de la mateixa manera. 

Veu 
Bastant bé, ja que he vocalitzat al màxim tot i ser un vocabulari bastant complicat. No m'ha tremolat la veu.

Postura
Degut als nervis la meva postura no era la correcta creuava les cames tota l'estona. 

Gesticulació
Segurament van ser els nervis però no vaig gesticular massa.

Control dels nervis
Els nervis vaig intentar controlar-los el millor possible. Em vaig sorprendre ja que, tot i veure que molts companys es quedaven en blanc, vaig aconseguir recitar el poema bastant bé. 
Altres 
Ha sigut una activitat que ens ha permès lliurar-nos dels nervis que es passen quan parlem sols davant del públic, ens ha servit per conèixer-nos millor entre nosaltres i també a nosaltres mateixos.




Per finalitzar aquesta entrada, vull convidar-vos a conèixer una mica més de l'autor del qual he recitat el poema, Anselm Turmeda


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada